Friday, December 2, 2011

size 14

ok.arini seharian diatas jalan raye bersama pak inchikblogger-emoticon.blogspot.com.mule-mule kami ke putrajaya:50:.den nak hamik green book (alhamdulillah).green book memang dah lame den aim kan.blogger-emoticon.blogspot.comarwah abah den memang berharap den dapat green book nih.abis dicanangnye pade sume orang bile den amek kursus nih..(sedih siot)blogger-emoticon.blogspot.com.takut abahblogger-emoticon.blogspot.com mengharap.alhamdulillah.dah dapat.tapi abahblogger-emoticon.blogspot.com xdapat tengok.tskk tskk..lepas amik green book,kitorang shoot ke OU :50:(panjang langkah kau).pak inchikblogger-emoticon.blogspot.com bercadang nak rembat seluar :100:uniqlo.ape yg best uniqlo pon aku xtau.menepati citarasa la kot.nak carik parking punye la payah.memang fakking:face30:.ni aku nak komen sket.kepada kwn2 pompuan yg drive:50: sile lah tengok signboard ye.one way ke two way.td aku jumpe memang ramai kot pompuan yang sipi lagi nak ciom bontot kete :50:pak inchikblogger-emoticon.blogspot.com nak carik parking pnye pasal.padehal sepatutnye tu parking ktorg.memang fakkingblogger-emoticon.blogspot.com.dah la perangai mcm budusblogger-emoticon.blogspot.com.say sorry pon tarakblogger-emoticon.blogspot.com!puii!aku dah la tengah hot:98:.parking mcm fakkingblogger-emoticon.blogspot.com.perangai diorg cm lahanat.aku dah la lapo.dr pagi aku xmentekedarah.ok fine.biar cite fakking2 tu.bile aku marah,laki aku kate "biase la,,pompuan.."blogger-emoticon.blogspot.com.sampai je OU.aku memang nak carik tempat makan.pak inchikblogger-emoticon.blogspot.com ajak makan BBQ chicken.sodap.mcm nak carik lagi je.ilang marah akublogger-emoticon.blogspot.com.then ktorg carik uniqlo.mak aihh..tu sebab aku bercinta benor kalo nak ke OU.boleh sesat!dah settle uniqlo, pak inchikblogger-emoticon.blogspot.comoffer beli seluar.kate pak inchikblogger-emoticon.blogspot.com, "b suke bile wife b melawo".ok,tu da ayat perintah.bini die selekeh agaknyeblogger-emoticon.blogspot.com.tu yg die beli seluar skinny.ade pesannye lagi."seluar ni size 14.nanti next month datang kene muat size 12.next month lagi size 10 (size asal)"blogger-emoticon.blogspot.com.kemain lagi kau.tapi betul gak kate pak inchikblogger-emoticon.blogspot.com..kene jugak diet..biaselah..nak cantik itu derita.hahaha.so lepas ni kene la aku berdiet.laki aku tgh buat badan (pegi gym).sebab aku cakap pak inchik blogger-emoticon.blogspot.comkurus sangat.sebenarnye dalam ati aku kate,"biar die gemuk.xde orang kate aku besor sangat".hahahablogger-emoticon.blogspot.com.dont worry la yang.akan berdiet!oklah.itu aje cerita ari ni.nak makan nasik dulu..haha..blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

ok ini seluar nye.jamu mak dara (sentap ati mak nokk) and green book nye..blogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Post a Comment