Tuesday, December 6, 2011

aku tetap aku

satu hari laki aku callemoticon .mcm biasa,akan tanye ape kabo bini tercinta:h:.da makan ke belomemoticon.aku jawab dengan nada aku yang normal (emoticonkasar kalau orang dengar and xkenal akuemoticon).tiba2 ade sorang member aku tanya."kau cakap dengan laki kau ke?".aku jawab, "haah".dengan selamba member ni balas, "kalau aku jadi laki kau,aku da mengamuk dah":face27: .aku xsentapemoticon.tapi maybe emoticonhari aku akan tukar tutur cara akuemoticon. tapi hati aku kate camni sbenanye, "kau siapa?laki aku jadi laki aku emoticontahun lebih.xpernah nak suruh aku tukar tone?buat pengetahuan kau,dari aku bercinta lagi memang tone aku begini.kau siapa?laki aku?bukan kan?"emoticon.fuishhh..punye berani aku nak shoot balik kan?dalam ati aje lah.hahablogger-emoticon.blogspot.com.

No comments:

Post a Comment