Saturday, November 12, 2011

hanazakari no kimitachi e


fuhhh...(bersawang giler blog aku nih.nasib baik memori bagus lagi.ingat password ingat username bagai).k,korg mesti familiar pnye dgn tajuk di atas.yup!cite jepun yg glamer giler tu.alkisah cite ni memang dah lame top.time zaman2 study dulu.member aku penah copykan cite ni and byk lagi la kt dlm hard disk aku.tp aku punye sengal aku pi delete.xlayan pon.ni baru nak layan.haha.laki aku (time tu boyfren) penah tanye aku."minat takuya kimura x?".aku pun steady jawab, "minat!hensem die tu!".and aku pun tambah lagi biar dialog tu sedap."i banyak layan cite2 die".nasib baik aku kat CC time tu.aku google cite ape si takuya tu berlakon..biar nampak sikit ade chemistry.hahahaha (gelak jahat).aku xtau la perangai aku dulu2 time zaman study.minat aku lain..hahaha.now da setahun lebih kawin and dah berape tahun dah aku menipu laki aku (time tu boyfren2 lagi),baru aku mengaku bile aku mule menceburkan diri dalam cite korea japan nih..time tu aku sibuk nak copy cite takuya.laki aku tanye,"ny xtengok lagi ke?".aku slamber dekk menjawab,"dulu time bercinte ny ngaku la ny tengk.tp sbenanye x..".laki aku tarik telinge tanda bengang kene tipu beberapa tahun..hahha..

so,nak cite pasal hanazakari no kimitachi e ni bape page xabis nih.ala,,ko google je la.tau la sinopsis.kang kalo nak buat mcm aku biar ade chemistry,make sure anda di CC yang betul.haha..secara kesimpulannye kebanyakan org tengok cite ni suke ngan sano (hero).tapi aku syok dgn nakatsu.selamat menengok..ke aku yang lambat?haha..so what??


http://www.emocutez.com

1 comment:

  1. citer ni best...mesti tgk...yg penting awek tu comei..hahaha

    ReplyDelete