Saturday, July 9, 2011

dialog KL gangster menghantui tampin ganster

wa dapat dari brader nih.shemarrttt...


MALEK


-Lu kasi gua mati dulu la baru gua diam



-Cuti Dah abis Bro~



-5 Tahun wa kat dalam,ramai yg nk cucuk wa, kat dalam mana mau lari..



- Hidup Dan Mati Bukan Di Tangan Lu La Sial 




JAI



-Abang tak abang, sapa kacau aku Pecah!!*  

  

-Wa bukan takut MATI tapi Wa taknak MATi
  
-korang semua nak makan pasir..makan lumut... aku nk makan fish and chip!!!

-Lu jangan nak azan gua pulak~~

-Ak Peduli Apeww!!!!!Ak X Nak Hidup Merempat Mcm Ko 

-Tapi kalau dia sentuh kau dragon, aku cium dia ~ 

-Suke !?! lain kali jngan buat lagi taw . nanti mak mara ~

-Seram nih~~

-Aku taat pada yang satu~

  
SHARK  

-abang besar sudah keluar, wa ingat lu sudah mampus

-Sekarang tak kira lu Abang Long ka, lu Ayahanda ka, ini KL gua pegang



- kalau ni bukan lu punya tempat la..gua sudah tetak sama lu tau.. 



- lu pijak sama gua sekarang..lu panggil lu punya anjing2 pijak sama gua sekarang. tengok~ 





-gua mau dia mati kaw kaw punya ma..



- lu jangan jaga lu punya kawan la.., lu jangan lu  punya nyawa dulu la


DRAGON

-Sekarang Mau Kasi Langgar Dia Punya Tempat La, Baru Syok ~~


- budak2 macam lu ha...lu balik la...,


AJIB

-AmaCAm cuTi paNJaNg bEST~~~

-Sekarang wa boleh simpan wa punya sengat,sebab wa dah penat..~~

-sayur kita jual satu kilo 3,4 ribu bro! ini satu kilo 3 ringgit lu mau jual ka?

-Lu Menyalak Manyak Kuat!!Selupe Anjing u taw ka!

-Lu ada pistol ha? lu kasi tembak. sini!! sini

-Lu tau ka? lu tau ka? lu tak tau maa

-Tengok wa punya lutut, tara goyang kan?

-kalau aku sembelih kau 18, baru kau taw tentang penyesalan tau tak.." 



- lu,wa,dragon..perempuan,karaoke..baru SELESA



- ini olang a..suka makan sambil berak...~~ 



- lu rembat malik..,gua rembat lu.... 





FADIL


-Itu Belum abg long dil,kalau abg long dil dah arwah die tu~

-Ehh siaal laah~ puiih! ~~

-Jangan risau , tak de alkohol . 

-Lawan Aku Bukan 2 Orang , Tapi 2 Lori

-"abg long bukit bintang, semenjak gua korek hidung dia baik resdong dia tu!" 


http://www.emocutez.com

2 comments:

  1. ye brader.ni dari brader la nih. :).sgt obses ngn ayat2 kl gangster.hoho

    ReplyDelete